En snöig söndag



Tja blogg!
Ja, det var ett tag sen jag hade en uppdatering i bloggen nu, men det har varit så jävla mycket överallt. Har inte hunnit med allt jag skulle gjort egentligen. Saker som körkort och det mesta har halkat efter. Men nu kan man kanske ta tag i bloggandet igen :) För nu är det LOV !
Lov kan fan inte bli så mycket bättre. Äntligen lite sovmorgon också :) underbart!

JUL
Nu är det bara 4:a dagar kvar tills julafton. Ännu mer underbart. Nu har jag fixat julklappar till dom flesta också.
Pappa, syrran, farmor och farfar, kusinerna. Nu återstår bara morsans julklapp också. :)
Och snön har börjar trilla ner riktigt ordentligt nu.
Här sitter jag inne i mitt varma rum med tända ljus och utanför seglar snön sakta ner mot marken. Riktigt mysigt faktiskt :) Nästan så att man skulle vilja vara utanför :) Eller när jag tänker efter så kanske jag hellre vill sitta här inne.
Imorgon ska jag iallafall åka in till staden om vi inte snöat in under natten. Då ska jag försöka fixa dom sista julklapparna också:)
Merry Christmas to all from me :)


lanpotex.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0