Onsdagen 30/12 2009

Intressant!
Snart är det nytt år och man sitter här och tänker på vad som hänt under detta året. Det har hänt så mycket så man kan inte tänka tillbaka på allt. Det har hänt mycket roligt men tyvärr även en del tråkiga saker.

Gårdagen:
Iallafall igår så tog jag mig in till stan för att kolla på Lyckå Cup tillsammans med underbara vänner:)
Träffade även en annan liten söt filur där inne:) Tyvärr var jag tvungen att gå, menmen det var trevligt iallafall:)

Idag:
Jag har inte gjort allt för mycket för denna värld idag :) Fixat drickan inför imorgon, och sedan köpt raketer och lite sånt inför imorgon :) Mest förberedelser före den fina middagen imorgon ;) Ska bli riktigt trevligt.
Sen blev det kroppkakor hemma hos farmor under kvällen också. Längesen man åt det nu, var riktigt gott.
Nu får vi väll se om detta blir sista inlägget för 2009 eller om jag uppdaterar mig något imorgon när jag vaknat:)

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA
om jag nu inte uppdaterar imorgon ;)
Puss på er :)
Hittade en gammal bild från london förra sommaren :)
Den bjuder jag på ;)

Kommentarer
Postat av: -

Saknar dig (a)



Kram V

2010-01-01 @ 16:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0