snööööööö

tjaaaow folket :)
Idag vaknar man upp av att det snöar hur mycket som helst utanför fönstret ! :) En massa nysnö :) och jag som skulle åkt skidor idag ! :( blir kanske inte så bra då :) får se . Bestämmer mig nog under den närmaste timmen :)
Ja som sagt så är jag ju på praktik i norge :)  Jobbar i köket på Dr. Holms Hotell :) Väldigt fint place faktiskt :)
Men nu är det endast 25 dagar kvar tills jag åker hem :) Ska bli såå skööönt :) Att komma hem till allt man verkligen längtar till (A)
Men det är klart. Man kommer ju sakna stället här uppe otroligt mycket :) Och allt folket som är här också:) Underbara människor :)
Nej nu ska jag nog ligga och lata mig lite i sängen till :)
Peace !

Här kommer lite bilder från norge ! :)
Feeeeezzt ;)
Hotellet !
Nice utsikt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0