WOHOO ! UPPDATERING


Tjaaa allaa ! Saknat mig ;)? AWW

Första uppdateringen sen nyår :D

Det har varit ganska mycket som hänt nu :) Är ju i norge just nu för er som inte vet ;)
Är här på praktik.. Det är riktigt roligt :) man har lärt sig såå mycket faktiskt :) om hur de funkar i ett riktigt stort kök.

Jag kom hit 25 januari :) Och har nu varit här sen dess:) Lärt känna mycket nytt folk :) Massa nya vänner för livet.
Pontus tex som kom ifrån onsala var här. Vi har kommit riktigt överrens och har redan bestämt att vi ska umgås i sommar också :D riktigt nice :)
Det har blivit en del festande :) fullt upp. Därför jag inte har skrivit någonting alls. Jag har hållt på med min resedagbok istället.

Just nu ligger jag på mitt rum. Skulle varit ute och åkt skidor :) men de blev inte så :)

Ist ligger jag i min säng och kollar runt lite på FB och lite sådant skit :)

Nej de va nog allt för mig :D

SKa försöka uppdatera lite mer ;)

" Ha de´! " som norrmännen säger



Förresten passar jag inte i hatt;)? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0